Vågar man äta köttbullar som har legat ute i ett halvt dygn?


Är man lite stressad på morgonen är det väldans lätt att glömma av vissa saker.

Som att lägga in köttbullarna i kylskåpet igen efter att man fixat lunchlådan!!
Tanken va ju att jag skulle äta köttbullar två dagar i rad... Men nu vet jag inte.


Fast man får ju lite lust att prova... bara för att man kanske inte ska... hmm... Tvångstankar.

Precis som att trycka på den där stoppknappen i hissen. Det ska man verkligen inte göra!


Äsch fasen. Får nog slänga mina supergoda HEMMAgjorda(!!!) böllar. Ååå.
Det blir nog till att steka till ett par korvuslingar imorgon bitti.


Inte mamma scans här inte! Fast nu önskar jag nästan att det hade varit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0