Den bästa tiden på veckan är här- Helgen!



Fredagen är ju en rätt bra dag det också. Igår firades den i vanlig ordning på följande sätt;



-  Pizza till lunch. (En hel kycklingpizza ner i magen bara! Tog cirkus en kvart.)

- Chokladboll vid eftermiddagsrasten med min kollega Asta.

- Mötte upp mitt sällskap efter jobbet, åkte och köpte grejer till tacos. Arrribaa!

- Hoppade in i duschen när jag kom hem. Maten lagade sig själv i köket under tiden. (Konstigt..)

- Maten klar. Käka och kolla på film.

- Nickade till en sisådär 10 gånger. STENsomnade.

- Vaknade. Yr och halvt medvetslös. Satte på film nr 2.

- Kämpade mig igenom film nr 2.

- Borstade tänderna. Släpade mig till sängs. STENsomnade. Igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0